За результатами щорічного Всеукраїнського конкурсу «Бренд року» компанія «Інтергал-Буд» уже втретє стала переможцем у категорії «Лідер за обсягами будівництва» у номінації «Бездоганна репутація».

" />
044392 30 60
замовити дзвінок
044392 30 60
замовити дзвінок

Компанія «Інтергал-Буд» утретє стала переможцем конкурсу «Бренд року»!

Читайте також
До списку новин
Компанія «Інтергал-Буд» утретє стала переможцем конкурсу «Бренд року»!
18.04.2017

За результатами щорічного Всеукраїнського конкурсу «Бренд року» компанія «Інтергал-Буд» уже втретє стала переможцем у категорії «Лідер за обсягами будівництва» у номінації «Бездоганна репутація».

Як зауважила заступник комерційного директора «Інтергал-Буду» Анна Лаєвська, перемога у конкурсі – це не тільки результат копіткої роботи більш ніж 1000 співробітників компанії, але й велика відповідальність перед кожним покупцем.

Вона нагадала, що, починаючи з 2003 року, компанія реалізувала понад 60 проектів у сфері житлової та комерційної нерухомості у Києві, Львові, Рівному, Чернівцях, Житомирі, Ужгороді та Мукачевому. Загальна площа цих проектів перевищує 1,5 млн кв. м.

«За 14-річну історію абсолютно всі об’єкти «Інтергал-Буду» були збудовані у заявлені строки. Навіть у 2008-2009 і 2013-2015 роках, коли будівельний ринок був заморожений, компанія продовжувала будувати», – наголосила Лаєвська.

«Стратегія «Інтергал-Буду» полягає в тому, щоб незалежно від економічних і політичних обставин кожен покупець зміг заселитися у квартиру вчасно. Свою репутацію ми заробляли кожним своїм об’єктом, кожною проданою квартирою», – сказала Лаєвська.

Вона також відзначила, що компанія «Інтергал-Буд» прагне до того, щоб запровадити на ринку нерухомості України європейські стандарти будівництва, а також вивести на якісно новий рівень відносини девелоперів із покупцями.

«З 2009 року компанія активно впроваджує практику будівництва житла «під ключ»: понад 40% квартир у будинках компанії пропонуються покупцям з уже готовим повноцінним ремонтом і сантехнікою. Ми прагнемо, щоб покупець отримав максимум комфорту від життя у новій квартирі, від самого процесу заселення», – сказала Лаєвська.

Також Анна Лаєвська зауважила, що компанія приділяє особливу увагу створенню повноцінної інфраструктури у своїх житлових комплексах: будує дитячі садки, паркінги, торгові центри зі сферою послуг, облаштовує красиві та комфортні зони для прогулянок із дитячими та спортивними майданчиками, ландшафтним дизайном.

«Ми пишаємося черговою перемогою в конкурсі «Бренд року». Але для нас це стимул рости далі, вдосконалюватися, будувати ще більше якісного житла для кожного українця», – наголосила Лаєвська.